SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:

Zamówienia w naszej firmie można składać jedną z wybranych metod:

  1. Przez stronę internetową – dokonując zakupu produktu.
    Jest to najszybsza i najwygodniejsza forma składania zamówień. Prosimy pamiętać o podaniu wszystkich danych kontaktowych (wraz z numerem telefonu dla kuriera). Tak złożone zamówienia są potwierdzane bezpośrednio, co znacznie wpływa na szybkość realizacji.
  2. Wypełniając formularz kontaktowy dostępny w zakładce kontakt.
    Wybierając ten sposób zamówienia musimy zweryfikować jego poprawność w związku z czym wydłuży się czas jego realizacji.
  3. Wysyłając e-mail na adres biuro@pgposzwald.pl.
    Podobnie jak w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem formularza kontaktowego konieczna będzie weryfikacja.
  4. Dzwoniąc pod numer telefonu 509 289 886.
    Z myślą o osobach lubiących załatwiać tego typu sprawy drogą telefoniczną umożliwiamy składanie zamówień tym sposobem. Wystarczy zadzwonić!

WYSYŁKA ZAMÓWIEŃ, TERMINY, ZWROTY

Zamówienia realizowane są na bieżąco od poniedziałku do piątku. Zamówienia złożone w piątek wysyłane są w poniedziałek następnego tygodnia. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przewoźnika. Przesyłki kurierskie do 30 kg są dostarczane w 99% następnego dnia roboczego licząc od daty nadania paczki. Przesyłki kurierskie paletowe w 48 godzin. Paczki wysyłane Pocztą Polską – od 1 do 5 dni roboczych.

ZWROTY:

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługuje każdemu konsumentowi, który zawarł umowę sprzedaży na odległość. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta czas ten wynosi 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie (np. odbiór przesyłki ze sklepu internetowego) lub od momentu zawarcia umowy (w przypadku usług). Bardzo istotne jest to, że konsument musi być w wyraźny sposób powiadomiony o prawie do odstąpienia od umowy najpóźniej w momencie wyrażenia woli zawarcia umowy na odległość przez kupującego. W innym wypadku termin odstąpienia od umowy wydłuża się z 14 dni na 12 miesięcy.

Zwrot kosztów przy odstąpieniu od umowy

Warunki odstąpienia od umowy przyjęte przez ustawodawcę przewidują zwrot kosztu samego produktu oraz zwrot kosztów dostarczenia. Przez koszty dostarczenia rozumie się pierwszą przesyłkę od sprzedającego do kupującego. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy zobowiązuje go do odesłania produktu na własny koszt. Co więcej, klient nie musi otrzymać zwrotu za dokładnie taki sposób przesyłki, jaki pierwotnie wybrał. Zgodnie z ustawą sprzedający musi zwrócić konsumentowi kwotę odpowiadającą najtańszemu sposobowi dostawy obowiązującemu w tym sklepie internetowym. Jeśli więc klient wybrał droższą dostawę kurierem, a była możliwość wysłania produktu tańszą przesyłką pocztową, konsument który odstępuje od zawartej umowy, może oczekiwać zwrotu kwoty za tańszy sposób dostawy.